wtorek, 12 lipca 2011

Przegląd prezentów :)







A dziś trochę z innej beczki bo chciałam pokazać co uszyłam w ostatnim czasie na prezenty dla bliskich mi osób :) . No i tak - siostra dostała komplecik poduch na krzesła ogrodowe, bo jest od niedawna posiadaczką domu z ogrodem. Rodzinne maleństwo, które ma tatusia rodem z Australii dostało ...dziobaka w komplecie z torebką na której jest naszyte imię dziewczynki, a moja serdeczna przyjaciółka jest od dziś posiadaczką torby z jej ukochanymi facetami - Felkiem i Gutkiem (ten z białą krawatką).




8 komentarzy:

MOONAXA pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
MOONAXA pisze...

Iwonko, piękne prezenty, ja bym chętnie przygarnęła dziobaka i poleżała na poduchach :)

Ty robisz przegląd prezentów, a ja szperam w starych zdjęciach i jestem zaskoczona, bo okazuje się, że wielu z moich torebek nie pamiętam.

MOONAXA pisze...

aaaaaaaaaaa, cos mi się tu psoci

Betina pisze...

Te poduchy są świetne,chyba troszkę podpatrzę i też się wezmę do roboty...http://wiecznedzieci.blogspot.com/

Jose Manuel Iglesias Riveiro pisze...

Gracias por tu visita y por tu comentario.
Los regalos que realizas me parecen realmente bellosy muy originales.
Ha sido un placer conocerte y ver tu blog.
Un beso.

Agata Żurawska pisze...

Świetne prezenty! A dziobak zabójczy :D

matka wariatka i domowa edukacja pisze...

ta kaczucha jest swietna
co prawda na modzie znam sie srednio ale zapraszam
http://wearmeloveme.blogspot.com/

Malko pisze...

Kaczka wygrywa!!! Zapraszam do siebie http://malko-malitka.blogspot.com/