środa, 28 listopada 2012

Dziś u mnie kiermasz drobnych prezentów Mikołajkowych i Gwiazdkowych

Zapraszam do mnie na zakupy. Mam sporo drobiazgów, które będą miłym, ciepłym, osobistym upominkiem. Takim od serca. Bo zrobionym z sercem. Wysyłam szybciutko, pakuję ładnie na prezent. Bezpośrednio u mnie jest taniej niż w galeriach, które pobierają marżę. Poniższe przedmioty można kupić u mnie od 20zł do 40zł. Oczywiście to tylko kilka propozycji - dostępnym mam o wiele więcej, więc pytać, pytać, pytać :)














5 komentarzy:

Kasia z Różności pisze...

Fantastyczne pomysły, a piórnik z kotem filcowym jest extra :)

Tala pisze...

fajne pomysły
mój blog shineekibum.blogspot.coom

Agnieszka pisze...

zakładki robią wrażenie! pozdrawiam i zapraszam :)

valerie pisze...

Jeeeej, fantastyczne :3 Masz talent!

belciabeata pisze...

Jestem pod wrażeniem wszystkich Twoich prac. Zapraszam po wyróżnienie.Beata