piątek, 6 stycznia 2012

Z Nowym Rokiem nowym krokiem






Nareszcie trochę luzu i mogłam się wziąć za nowości, które od dawna siedzą w mojej głowie. Na pierwszy ogień poszły drobne formy czyli ... TELETORBISIE (do kupienia w Ars Neo/Ale Ładne lub bezpośrednio u mnie). Teletorbiś to maciupeńka torebeczka, która jest w zależności od potrzeby albo etui na telefon, albo mini torebką na klucze, na chusteczki higieniczne, na puder i pomadkę ;) . Uchwyt jest z jednej strony odpinany(karabińczyk) i torebkę można sobie przypiąć do większej torby, do paska, do szlufki od spodni. Etui są uszyte z filcu i ozdobione metodą filcowania na sucho lub na mokro, lub obiema na raz :) . Wewnątrz podszewka. Torebeczka zapinana na klapke z rzepem. Wzory niepowtarzalne. Na życzenie mogę wykonać Teletorbisia w innym rozmiarze. Zbliża się Dzień Babci, Walentynki - taka torebeczka to pomysł na niebanalny prezent :)





10 komentarzy:

Miss independent pisze...

przepiekne są te Twoje torebki;)

MADA pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
MADA pisze...

przerewelacja !
najbardziej mi się podoba ta z kwiatuszkiem z granatowym akcentem

superaśny pomysł

mobart pisze...

Wspaniały pomysł,po prostu super!

hells angel pisze...

nigdy się z takimi nie spotkałam. urocze !

konga pisze...

rewelacja <3

toskaniau pisze...

piekne... pozdrawiam serdecznie, Ula

Marthe--Blog pisze...

fajny pomysł :)

Zapraszam do mnie :)

dario pisze...

Fajny pomysł z tymi torebkami. Rewelacja !!!
A tutaj jest konkurs z podobnymi rzeczami z filcu
http://www.fotoatrakcja.pl/czytelnia/jestem-eko-----jestem-trendy/

toryburchshoesbags pisze...

lthough you'll most often need to Tiger Shoes buy upwards of one article of clothing, you can choose small lots and still save some cash. As an example, one wholesaler on the internet sells babyTiger Shoes clothes in small lots of 3 which each being a different size. You can get high quality baby outfits in various sizes such as 3,Beats By Dr Dre six and nine months at less than $15. At the regular price, comparableTods Shoes sets would set you back from twenty-five bucks to $40 each.